Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agao | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka Wakulińska adresKnurów zarejestrowany15.07.2006 @18:33:39 ostatnio na stronie09.11.2017 @18:17:43

"Musisz mieć niepowtarzalną
wizję - Nie mówię tu o technice,
mówię o miejscu, w którym
ustawisz aparat, to najważniejsza sprawa"
Steve Pyke


marzenia warto realizowac, walczyc o nie, bo coz nam innego pozostaje w szarej rzeczywistosci? tylko marzenia nadaja kolor naszemu zyciu...prawdziwy kolor, tak czysty i pelny glebi...ze az chce sie zanurzyc i zatracic, stac sie jednoscia i harmonia...


"jestem z upływającej wody
z liści które drżą
trącane dźwiękiem wiatru
przelatującego pospiesznie

jestem z wieczoru
który nie chce usnąć
patrzy uparcie
głodnymi oczyma gwiazd"

*** Halina Poświatowska

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty123 komentarze1898 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+Ulen    03.01.2008 @21:33:13
dziekuje zatem poprawie
_______
daddy says i'm special
~kuninka    03.01.2008 @21:30:49
dziękuje
~tajus    03.01.2008 @21:21:28
oo to tym bardziej podziwiam Twoją cierpliwośc heh:D
~KochankaSupermena    02.01.2008 @22:10:38
a ja widze ze ktos nie potrafi przyjasc krytyki...
~aliceinwonderland    30.12.2007 @19:58:43
lubię, gdy mówią mi, co się w zdjęciu nie podoba.
dziękuję ;- *
_______
jestem żółwiem. :O
~Danielo1985    30.12.2007 @18:37:32
a proszę bardzo Już myślałem, że nie żyjesz :P

No łączenie warstw (zwłaszcza w różnym trybie mieszania) fajne jest, ale [o co nieczytelne zdjęcia dawać ? ;- )
~AnqaG    30.12.2007 @18:21:38
chetnie zajze kolejnym razem ^^ : )
~makalu    24.12.2007 @09:42:45
Kiedy w Betlejem rodzi się Dziecię,
radość przynosi wszystkim na świecie.
Niech wraz z Bożą Dzieciną dni szczęśliwe przypłyną,
a pokój jak gwiazdka niech świeci.
Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
pyszności na wigilijnym stole,
wspaniałej rodzinnej atmosfery,
wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
i spełnienia marzeń w Nowym Roku
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~UkrytyPodNickiem    25.11.2007 @02:19:26
widze ze zdjecia jednego nie ma ?
ostatnio edytowane: 2007-11-25 02:19:40
~UkrytyPodNickiem    15.11.2007 @13:23:50
ano racja.kazdy ma swoja wizje co nie znaczy ze sie wszystkim spodoba
ostatnio edytowane: 2007-11-17 08:23:06
~UkrytyPodNickiem    15.11.2007 @00:13:15
sam kombinuje w zdjeciach ukazujacych w pewnym stopniu nagosc i lekko nie jest.zycze powodzenia
~tigran    12.11.2007 @17:58:42
pozdrawiam
~danielsliz    04.11.2007 @12:41:34
ja wiem, ale obiecuję poprawę
_______
Do mnie przosze nie wchodzić

~danielsliz    04.11.2007 @12:26:03
no pseprasam
_______
Do mnie przosze nie wchodzić

~danielsliz    04.11.2007 @11:00:19
siemka ) zapraszam do mnie. przepraszam, że tak długo milczałem. pozdrawiam
_______
Do mnie przosze nie wchodzić

~Danielo1985    02.11.2007 @21:14:45
Gdyby nie to, że towarzyszył mi pan ochroniarz, to bym pewnie zgasił ;] ; -)
~street23    02.11.2007 @21:06:13
prawda
~street23    02.11.2007 @21:01:21
ahaa...no widzisz...czyli zwracam honor:d
~street23    02.11.2007 @20:57:37
banalnie czy nie banalnie każdy ma swój gust
a ja osobiscie takiego zdjęcia nie widziałem:p... może dlatego że nie zajmuje sie zbytnio motylami :p
~street23    02.11.2007 @20:53:43
dzięki serdeczne
~zee    06.09.2007 @11:48:54
Witaj,
z tym poematem powoli, i ostrożnie,
-jest bardzo długi, i podobno nudny
pozdrawiam
zee
~zee    05.09.2007 @10:52:47
Ty sama jesteś "nosicielem marzeń", - tak wyglądasz
dzisiaj właśnie wrzuciłem do digartu, fragment mojego poematu "Światło"

pozdrawiam

zee
~Art1000    19.08.2007 @22:17:03
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~Danielo1985    16.08.2007 @22:41:02
Gdzie są Twoje nowe fotki?
~makalu    29.07.2007 @17:10:57
dzięki śliczne .....
pozdrawiam
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt